Hello Chris. I miss his comments. Any user or reader can understand that we do not give access to mimosa and really, it is totally the opposite. Months ago, they have access by ssh and by ip publish: port, only 1 minute of the petition of mimosa, have what they ask to solve the problem. I do not understand your comment. Sure you do not know that this is how I comment and not otherwise. If you want to check it, I put ip publish and port, but for months this has occurred and is still active.
Do not take it badly, but … it’s as I say, you can ask your peers and you will be amazed.
I did not change my mind, here is something happening, and mimosa dealers have changed many teams to many customers as you know.
Mimosa finished? I suppose, because if they worked 2 months without solution … you finished or are still with something? Because I do not know. Mimosa says nothing.
You understand our disappointment, since they are equipment that does not cost 100 €.
About the 1 ms of ping or latency that they announce in the web … better we do not speak.
Understand our … disappointment and anger. You would do the same.
Sorry, the translation into English is from google and insurance is not perfect.
Spanish
Hola Chris. Me extrañan sus comentarios. Cualquier usuario o lector puede entender que nó damos acceso a mimosa y realmente, es totalmente lo contrario. Hace meses, que tienen acceso por ssh y por ip publica:puerto, tan solo 1 minuto de la peticion de mimosa, tienen lo que piden para solucionar el problema. No entiendo su comentario. Seguro usted no sabe que esto es como comento y no de otra manera. Si desea comprobarlo, pongo ip publica y puerto, pero hace meses que esto se produjo y sigue activo.
No lo tome usted a mal, pero…es como digo, puede preguntar a sus compañeros y se sorprenderá.
No cambié de opinion, aqui está pasando algo, y los distribuidores mimosa han cambiado muchos equipos a muchos clientes como usted sabe.
Mimosa ha terminado? Supongo, porque si trabajaron 2 meses sin solucion…has terminado o siguen con algo? Porque yo no se. Mimosa no dice nada.
Comprenda usted nuestra decepcion, ya que son equipos que no cuestan 100€.
Sobre los 1 ms de ping o latencia que anuncian en la web…mejor no hablamos.
Comprenda usted nuestra…decepcion y enfado. Usted haria lo mismo.
Perdona, la traduccion al inglés, es de google y seguro no es perfecta.